تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل



رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: باید با ایجاد جنبش مقاومت اقتصادی تحریم‌ها و فشارهای دشمن را دور زد.

به گزارش خبرنگار «دیار باران»، حسن عباسی در عصر امروز در جمع دانشجویان در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل‌طالشان رشت، با بیان اینکه بخش مهمی از اقتصاد ما اسلامی نیست، اظهار کرد: باید این موضوع تبیین شود که هدف اصلی در اقتصاد معامله به خدا است.

وی به رشد علمی کشور در سال‌های اخیر اشاره نمود و ابراز کرد: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۹ هزار مقاله علمی در ISI منتشر شده است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، با اشاره به اینکه فتنه اقتصادی در کشور در حال شکل گیری است، گفت: آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که نظام مالی اسلامی تنها راه حل مشکلات آن‌ها است.

عباسی با انتقاد از جریان‌های سیاسی درباره سیاه‌نمایی عملکرد دیگری، بیان کرد: از طریق فهرست کردن اشکالات نباید به دنبال جمع کردن رای بود که خیانت به کشور است.

وی با بیان اینکه امروز اسلام در معیشت مردم دیده نمی‌شود، گفت: یکی از مراجع چند وقت پیش می‌گفت که روزنامه به ما بیش از ۲ هزار ایمیل درباره وضعیت اقتصادی کشور فرستاده می‌شود.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، دو جریان سیاسی کشور را در موضوع اقتصاد هم‌جهت دانست و ابراز کرد: مسئولان در آخرت باید جوابگوی کارهای خود باشند.

عباسی افزود: هیچ اراده‌ای و حرکتی از سوی دو جریان سیاسی اصلی کشور برای از بین بردن اقتصاد ربوی وجود ندارد.

وی به موضوع تدریس علوم انسانی غربی در دانشگاه‌های کشور اشاره نمود و تصریح کرد: در حالی که محتوای مناسب در علوم انسانی وجود ندارد چرا بیش از ۲ میلیون جوان در این حوزه وجود دارند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، با انتقاد از برخی سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی دولت، ابراز کرد: متاسفانه برخی از مسئولان صرفا به دنبال آمار و ارقام هستند و به نتیجه تصمیمات خود توجه نمی‌کنند.

به گفته عباسی، امروز تعداد دانشجویان دختر در کشور به بیش از ۶۵ درصد رسیده است که این موضوع سبب مشکلات زیادی برای جامعه شده و می‌شود و باعث بالارفتن سن ازواج شده است.

وی با بیان اینکه نباید راه اشتباه غرب را دوباره رفت، گفت: نخست وزیر اندونزی که یک اقتصاددان است در دیدار با مقام معظم رهبری گفت که طرح اقتصاد مقاومتی از سوی شما یه تئوری جدید اقتصادی است،

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال، از اهالی دانشگاه خواست به دنبال ایجاد جنبش مقاومتی اقتصادی باشند و افزود: باید با ایجاد این جنبش تحریم‌ها و فشارهای دشمن را دور زد.

عباسی با بیان اینکه باید مقاومت اقتصادی را تبیین کرد، گفت: باید این موضوع تبیین شود که هدف اصلی در اقتصاد معامله به خدا است.

وی به برخی از پیشرفت‌های علمی بشر اشاره نمود و ابراز کرد: همه علم‌هایی که انسان به آن رسیده است شبه علم می‌باشد.

حانیه نودولقی ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۵۶ ۰ ۰ ۳۴۴

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی




در اين وبلاگ
در كل اينترنت