تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل


۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است


لذا سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ و با سپری نمودن بحران مدیریتی و تفکرات سنتی سالهای گذشته، کلیه فعالیت‌های تخصصی را در قالب اقتصاد مقاومتی، برای خدمت بر‌تر و نتیجه بخش و همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های علمی، تخصصی و امکانات بخش غیر دولتی، کاملاً عملیاتی و کاربردی پوشش داده است




هرازنیوز -دکتر عبدالله عبدی : منظور از اقتصاد مقاومتی واقعی، یک اقتصاد مقاومتی فعال و پویاست نه یک اقتصاد منفعل و بسته، چنانچه مقاومت برای دفع منافع پیشرفت و کوشش در مسیر حرکت و پیشرفت تعریف می شود مهمترین مشکل اقتصاد مقاومتی غلبه بر تفکر غلط در سیاستگذاران اقتصاد کشور است.




رئیس مجمع واردات از مقاومت برخی دستگاه‌های دولتی در مقابل پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سخن گفت و اظهارداشت:این امر زمینه فروپاشی بنگاه‌های اقتصادی را فراهم کرده است.



اسلام آبادخبر:در چندسال اخیر بسیجیان شهرستان اسلام آباد غرب در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد عرصه اقتصاد مقاومتی شده و افتخار این را دارند که از پیشگامان این عرصه هستند



بانک و بیمه: پس از گذشت ۲ سال از مطرح شدن موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، شاهد آن هستیم که اجماعی از سوی صاحب‌نظران و ذی‌نفعان این موضوع در تبیین مبانی و چارچوب اقتصاد مقاومتی شکل نگرفته است.




منظور از مقاومت در اقتصاد، مقاومت در برابر چیست؟ نیاز به کالبدشکافی و کندوکاو دارد. اگر منظور نوعی مقاومت در برابر نظام اقتصادیِ سرمایه‌داریِ غرب، حمایت از تولید داخلی و اقشار آسیب‌پذیر، نیز اخلاق‌گرایی در اقتصاد است؛ هیچ‌کدام در نظام اقتصادیِ حال حاضر ایران تعبیه نشده و اجرا نیز نمی‌شود. 






در اين وبلاگ
در كل اينترنت