تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل


۷ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است



واژه اقتصاد مقاومتی به معنای شناسایی و راه اندازی ظرفیت های مغفول مانده یا استعدادهای نا شناخته اقتصاد کشور که در برابر تکانه های درونی و بیرونی بتواند ساختارخویش را حفظ نماید که این موضوع شدیدا مورد تاکید مقام معظم رهبری است.



فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با ذکر اینکه آثار اقتصاد مقاومتی باید در جامعه ملموس باشد، گفت: انتظار مقام معظم رهبری این است که در حوزه اقدام و عمل در اقتصاد ورود جدی داشته باشیم.


موضوع های خوداتکایی در تولید محصولات استراتژیک و امنیت غذایی، افزایش ذخایر راهبردی و اقتصاد درون زا و برون نگر را از جمله تکالیف حوزه فعالیت های وزارت جهاد کشاورزی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است




به گزارش روابط‌عمومی مرکز پژوهش‌‌های مجلس شورای اسلامی، دفتر مطالعات اقتصادی این مرکز گزارشی تحت عنوان «درباره سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی: ۵. ارزیابی شاخص های جهانی برای سنجش درجه مقاومت اقتصادی» را به قلم یاسین فروغی‌زاده و سیداحسان خاندوزی  و به نظارت علمی احمد شعبانی منتشر ساخته است.


رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: نظام بانکی و دو وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت موضوع ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط را به خوبی پیگیری کردند.




حانیه نودولقی ۹۵-۱۰-۱۱ ۰ ۰ ۲۳۱

حانیه نودولقی ۹۵-۱۰-۱۱ ۰ ۰ ۲۳۱


وزیر راه و شهرسازی اخیرا در سخنانی از پایان اقتصاد مقاومتی به‌عنوان زمانی برای پایان وابستگی بخش خصوصی به دولت یاد کرده است، اما آیا اقتصاد مقاومتی پایان دارد؟









در اين وبلاگ
در كل اينترنت