تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل


۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است



دنیای اقتصاد: اقتصاد ایران در سال‌های اخیر با مشکلات فراوانی مواجه بوده که این موضوع افزایش سطح مقاومت اقتصاد ایران را به‌عنوان یک اصل غیر قابل انکار مطرح کرده است. مرکز پژوهش‌های مجلس برای برون رفت از این وضعیت، 50 شاخص مهم اقتصادی را در بخش‌های مختلفی همچون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، اصلاح الگوی مصرف، اصلاح نظام پولی و مالی کشور، بازنگری در نحوه هزینه‌کرد در بودجه‌های سالانه، توسعه بخش نفت و گاز و شفافیت فعالیت‌های اقتصادی ارائه کرده است که می‌تواند به افزایش سطح مقاومت اقتصاد ایران در سال‌های پیش رو کمک کند.



زمانی بروز می‌کند که بدنه مردمی فعال شوند و زنان نقش کلیدی در اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند.



محمد فرهادی گفت: ما در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از همه ظرفیت های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در تحقق اقتصاد مقاومتی در وزارت علوم و فناوری استفاده خواهیم کرد.



معاون اول رئیس جمهوری با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در سال 95 گفت: عملکرد اقتصاد مقاومتی در سال 95 قابل دفاع و افتخارآفرین است.


به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام حسن روحانی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری اظهار داشت:مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان بسیار مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ گرچه کار اصلی این مجلس تعیین رهبری است اما اصل اجلاس خبرگان و اینک خبرگان همیشه پای کار و آماده هستند که موجب اعتماد و امید مردم است.


  درسته که مسعولین و سیاست گذاران و دولت مردان در به ثمر رسوندن مقاومت اقتصادی نقش مهمی دارند اما اقتصادمقاومتی یه حرکت مردمی است.
 

 


حانیه نودولقی ۹۵-۱۲-۱۷ ۰ ۰ ۲۴۲

حانیه نودولقی ۹۵-۱۲-۱۷ ۰ ۰ ۲۴۲



شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس کل بانک مرکزی یکی از برنامه‌های اصلی بانک مرکزی در سال 95 را انجام اصلاحات ساختاری در نظام بانکی منطبق بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دانست.



امام جمعه موقت تهران گفت: با مقاومت اقتصادی می توان با گرانی و رکود مقابله کرد.


مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی شاخص های جهانی موجود برای سنجش درجه مقاومت اقتصادی را مورد ارزیابی قرار داد.







در اين وبلاگ
در كل اينترنت