تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل



امام جمعه موقت تهران گفت: با مقاومت اقتصادی می توان با گرانی و رکود مقابله کرد.


به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی عصر امروز در نشست حیات طیبه در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در سخنانی با موضوع نامگذاری امسال به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" افزود: با مقاومت اقتصادی می توان با گرانی و رکود مقابله کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه نخبگان در تحقق شعار امسال روشنگری و کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تحقق اقتصاد مقاومتی را به همکاری مردم و مسوولان مشروط دانست و گفت: دولت با حذف قوانین دست و پا گیر و مردم با کمک به تولید داخلی می توانند تحقق شعار امسال را شتاب بیشتری بخشند.

او از تشکیل هیاتی در کشور برای بررسی مسائل برجام نیز خبر داد و گفت: این هیات وظیفه دارد بررسی کند اگر جایی مصداق نقض عهد و توافق از سوی طرف مقابل دیده می شود اعلام کند تا در مقابل آن مقاومت شود.

خاتمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی گفت: اگر در موضوع هسته ای در مقابل آمریکا کوتاهی شود، زیاده خواهی های آمریکا ادامه می یابد و انتهایی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: عزت ملت ما در این است که پای خطوط قرمز نظام بایستیم و اجازه داده نشود دشمن از آنها عبور کند.

حانیه نودولقی ۱۱ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۳۳ ۰ ۰ ۲۹۲

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی




در اين وبلاگ
در كل اينترنت